ارائه خدمات غیرضرور به بیمه شدگان حذف می شود | مجله شيرين

مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


ارائه خدمات غیرضرور به بیمه شدگان حذف می شود | مجله شيرين

ا
ارائه خدمات غیرضرور به بیمه شدگان حذف می شود | مجله شيرين

صفر فرامرزي مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری، سقف گذاری خدمات را از مهمترین سیاست های این نهاد در سال جاری عنوان کرد و گفت: در همین راستا ارائه خدمات غیرضرور به بیمه شدگان حذف می شود . .

صفر فرامرزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود محدودیت های مالی بیمه سلامت باید تلاش شود تا براساس منابع موجود تعهدات و مصارف خود را تنظیم کنیم.


وی ادامه داد: در همین راستا با سقف گذاری خدمات از درخواست های القایی بیماران کم و ارائه خدمات به موارد ضروری تر هدایت می شود.


فرامرزی با بیان اینکه سقف گذاری خدمات محدودیتی برای بخش خصوصی ایجاد نمی کند، تصریح کرد: اجرای این طرح تنها برای موسساتی که هزینه سازی می کنند، محدودیت هایی به همراه خواهد داشت.


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هزینه های درمان بیمه شدگان استان در سال گذشته 2 هزار و 290 میلیون ریال بوده است، افزود: این در حالی است که درآمد این نهاد 290 میلیارد ریال بوده و این عدم تناسب در منابع و مصارف مشکلاتی را ایجاد می کند.


فرامرزی، موسسات طرف قرارداد این نهاد را 499 موسسه عنوان کرد و گفت: مجموع مبلغ بدهی بیمه سلامت استان به موسسات طرف قرارداد یک هزار و 460 میلیارد ریال است که 520 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.


به گزارش ایرنا، طرح تحول سلامت با وجود هزینه های مالی، یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه بهداشت و درمان محسوب می شود که به کاهش بار مالی پرداختی مردم به بیمارستان ها، نوسازی، بهسازی و ارتقای سطح تجهیزات پزشکی با بهره مندی 11 میلیون نفر از جمعیت کشور از این بیمه همگانی انحامید.


در چهارمحال و بختیاری 630 هزار نفر زیرپوشش بیمه سلامت هستند. این نهاد در قالب صندوق کارکنان دولت به 85 هزار نفر، در قالب صندوق بیمه همگانی به 12 هزار نفر، در قالب بیمه روستائیان و عشایر به 485 هزار نفر و در قالب سایر اقشار به 39 هزار نفر خدمات رسانی می کند. . . .

پايان

منبع: ايرنا



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 243

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف